Vassen bortröjd på stranden!

Inte många hörsammade tyvärr uppropet om att hjälpa till med vassröjningen på stranden den 5 juli. Men de som var där lyckades med förenade krafter både röja och räfsa det mesta. Men det finns mer kvar att göra. Så för er som vill hjälpa till är det bara att ta med röjsåg och/eller räfsa nästa gång ni kommer till stranden!

Ingrid Klefbäck i full aktion med den mer än meterhöga vassen.

Margareta Wiberg-Roland tog sig an gräset och efterarbetet.

Hans Thorsén och Gunnel Henriksson räfsade.

Anders Welander, t v, tillstötte med ytterligare en räfsa.

Det här inlägget postades i Bilder, Borgehage byalag, Bryggan. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar